2009. október 19., hétfő

Szelepnyitás 2.

Nem véletlenül neveztem el ezt a blogot annak idején szelepnyitásnak! Ha nincs egy ilyen hely, ahol kiírhatom a dolgokat, akkor álnéven kezdek "alkotni" mindenféle fórumokon, és a facebookon terhelem barátaimat a gondolataimmal és linkeimmel, illetve magamat traktálom az azon való aggodalmaskodással, hogy ne zavarjam mások nyugodalmas üzenőfalát politikai eszmefuttatásokkal és linkekkel.

Úgyhogy visszajövök ide.

Gondolkodtam azon, hogy átmenjek a blog.hu-ra, mert ott annyi hozzászólás van, és kikerülhet az ember az index címlapra is, meg minden. De azt hiszem egyelőre nem tudom elérni azt a meditatív állapotot, hogy konstruktív módon dolgozzam fel, vagy ignoráljam a destruktív és kontraszelektált hozzászólások garmadáját, tisztelet a kivételnek.

Szóval visszajövök én egyelőre ide, jól eldugott helyen levő blog.
Üdvözlet a followereknek is: szia Dani!

Egyébként továbbra is tény: a Humanista Párt átszervezés alatt van, és addig is a Világ Körüli Menet zajlik ezerrel.

1 megjegyzés:

KA_Steve írta...

Hehh, az RSS-en követők kisebbsége nevében kikérem magunknak a mellőzést, áldozatos óránkénti szinkronizálásunk semmibe vételét.

A téma amúgy jó, emlékeztet valaki más problémájára... Én bloghun előzetes moderációt vezettem be. Nem mintha akkora forgalom lenne, de jó érzés tudni, hogy ha lenne, akkor lehetne értelmes beszélgetéseket folytatni anélkül hogy random arcok széttrolloznák.